000000

تبلیغات در هواپیمایی آتا

 3airlines-all-6

qes-009

 

ata-00

سفرنامه آتا نشریه درون پروازی هواپیمایی آتا ATA Airlines

تبلیغات خاص در هواپیما  برای مشتریان خاص Ataairlines

 

سفرنامه هواپیمایی آتا مکانی ویژه و ممتاز برای معرفی خدمات تجاری شما در شمالغرب و کل کشور می باشد که ماهانه بالغ بر نزدیک بر 150 هزار نفر مسافر را جابجا می کند.
با توجه به سفر روزانه مدیران دولتی و خصوصی . بازرگانان . پزشکان . صاحبان صنایع کشوری و …  هواپیمایی آتا مکانی استثنایی جهت معرفی مستقیم خدمات تجاری در کل پرواز های داخلی و خارجی بصورت روزانه می باشد.

هر ماهنامه هر روز در کلیه مسیرهای پروازی  داخلی و خارجی هواپیمایی آتا بصورت منظم پخش می شود.

آژانس تبلیغات دی نمایندگی تبلیغات در  شرکت هواپیمایی آتا در کلیه مسیرهای پروازی داخلی و خارجی

تبلیغات در شرکت های هواپیمایی ایران – تبلیغات در هواپیما – تبلیغات در داخل هواپیما – تبلیغات بر روی کابین هواپیما

3airlines-all-2

ATA-03

ata-02

برخی از مشتریان تبلیغات در هواپیمایی آتا :

شونیز .پرشیا خودرو BMW . شیرین عسل .  آیدین .آناتا . LOFT .فرمند .تادیندا .. ام جی موتور . بازرگانی نوری ( تویوتا – ولوو – رنو ) . . وین تک . لاله پارک . ساندیس . 7HOLDING . تاکدیس . هافمن.  ALAKS . پست بانک . بانک اقتصاد نوین . نستله . NESCAFE . حاج عبدالله . پیانو باربد . Transcend . آسمان پرواز ایرانیان . مونه . سن دا . آژانس جهانگردی ملکی . ساتراپ پرواز  . ایپک پلاس . برند ارس . پا نما .ساجیران . برج میلاد . بازار آهن . الگانس . هیوا . آس مد . بالیزا . تاریک ادیز . رکس . برن . آتا سنتر .ایستا در . AIR TUR PAN  و …

3airlines-all-7

ata-hedelest

ata-02-otobus

3airlines-all-4

 Advertising on Airlines

هرچند تبلیغات بر روی بدنه و داخل هواپیما در داخل کشور ما، رسانه ای جدید و تازه به حساب می آید، اما در سطح دنیا، ایرلاین های زیادی اینگونه تبلیغات را به صورت مداوم در دستور کار خود قرار می دهند. این ایرلاین ها همواره جذابیت های خاص خود را برای برندهای بزرگ به همراه داشته اند. بدنه و قسمت های مختلف هواپیما را می توان با عنوان ابزاری تبلیغاتی در نظر گرفت. هدرست ها، کاور پنجره ها، میز پذیرایی مسافران، درب طبقه بار دستی و حتی لباس خدمه پرواز نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و به طور کلی می توان گفت که این رسانه، به خاطر مشخصات بی نظیرش، راهکاری نو در دنیای اشباع شده رسانه های تبلیغاتی مختلف نظیر بیلبورد و تلویزیون به شمار می آید.

آژانس تبليغات دي با عنوان یکی از شرکت های فعال در این حوزه تلاش دارد تا با ایجاد رسانه های جدید در کشور، حق انتخاب بیشتری را در انتخاب رسانه های تبلیغاتی برای مشتریان خود ایجاد نماید.

ata-2018-02

3airlines-all-8

3airlines-all-9

3airlines-all-10

 

تبلیغات بر روی بدنه هواپیما, تبلیغات در داخل هواپیما, تبلیغات در هواپیما,

اقلام مصرفی مورد نیاز در خصوص جذب اسپانسر برای تبلیغات داخل پروازی هواپیما

1) لیوان کاغذی به میزان مصرف ماهانه جهت 200000 عدد.

2) دستمال پشت سری هر صندلی ماهانه 100000 عدد .

3) پتو به ازای هر پرواز 10 عدد .

4) بالشت به ازای هر پرواز 20 عدد .

5) پاکت تهوع ماهانه 200000 عدد.

6) آبمیوه 200 سی سی.

7) آب معدنی نیم لیتری با 250 سی سی.

8) کارت تخفیف خرید

9) باکس با لوگوی شرکت جهت بسته بندی اقلام پذیرایی کیترینگ.

10) تنقلات در بسته بندی های 50 گرمی.

11) دستمال معطر و کاتلری.

12) نان، کیک، شیرینی و شکلات در بسته بندی یک نفره.

13) اقلام تبلیغاتی مناسب جهت ارایه به مسافرین محترم در مناسبت های خاص.

14) کیسه پلاستیک تبلیغاتی جهت نیاز مسافر در هواپیما.

ata-01

telegram-caneell

model-01

model-02

ata001

ata002

ata004

ata005

ata006

ata007

ata008

05

06

08

09

071

 

Ata-rod-01