000000

خدمات طراحی وب سایت و اینستاگرام

mercedes

 خدمات طراحی وب سایت

     • شناخت و آنالیز فعالیت ها و نیازهای شرکت و دیدگاه مدیران آن
• تحلیل بر اساس فاز شناخت
• طراحی گرافیکی بسیار زیبا و کارآمد
• برنامه نویسی و توسعه سیستم
• تست و ورود اطلاعات اولیه در فضای مجازی
• بارگذاری واقعی در اینترنت و تست سیستم
• دریافت نقطه نظرات مشتری و بهینه سازی بر اساس این نقطه نظرات
• معرفی وب سایت به موتورهای جستجو گر وب سایت های مرتبط
• ارائه یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی وب سایت در دنیای وب

04

siled-04

مراحل ایجاد یک وب سایت:

  • تحلیل و گزارش هدف از ایجاد وب سایت
  • شناخت مخاطبان و کاربران سایت
  • ایجاد استراتژی از عملکرد سایت
  • تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
  • جمع آوری و آنالیز اطلاعات
  • ثبت یک نام برای وب سایت (ثبت نام دامنه)
  • اختصاص سرویس میزبانی وب
  • طراحی واسط گرافیکی متناسب با زمینه فعالیت وب سایت
  • طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها
  • تحلیل و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی
  • برنامه نویسی و توسعه سیستم
  • بهینه سازی کلیه کلمات کلیدی و متون نهایی
  • ایجاد مقیاس پذیری و اجرا در کلیه مرورگرها
  • آپلود و آزمایش وب سایت
  • معرفی به موتورهای جستجوگر
  • تبادل لینک
  • تحلیل گزارشات آماری و بهینه سازی سایت
  • پشتیبانی و بروز رسانی مداوم برنامه سایت

site-04

telegram-caneell

site-ata-01

طراحی مالتی مدیا:

امروزه یک CD مالتی مدیا یا چند رسانه ای که معرف خدمات و فعالیتهای یک مجموعه باشد از هر کتابچه، بروشور و یا کاتولوگ چاپی جذابیت و گیرایی بیشتری داشته، جزئیات و اطلاعات بهتری از فعالیتهای مجموعه ارائه داده و نیز هزینه کمتری را نیز در پی دارد؛ زیرا CD های مالتی مدیا فقط یکبار طراحی و تولید شده و با هزینه اندکی قابل تغییر است، در حالی که تغییر نسخ چاپی مراحل متعدد و پر هزینه ای را در بر داشته و اکثرا” موجب از طراحی مجددا محصولات می گردد.

CD مالتی مدیا در سایزهای متنوع (استاندارد، مینی CD و یا کارت ویزیت) به همراه طراحی لیبل و جلد، با آرم مجموعه از بهترین هدایای تبلیغاتی و ابزار بازاریابی و اطلاع رسانی استاندارد روز دنیا، جهت عرضه در نمایشگاهها، سمینارها، ارسال به مشتری و غیره میباشد.

site-02

 

قابلیت های سی دی های مالتی مدیا عبارتند از :
• متحرک سازی .
• جذابیت بسیار بالا .
• سرگرم شدن کاربر .
• عدم محدودیت در ارائه اطلاعات و محصولات .
• نمایش متفاوت محصولات بر روی کامپیوتر .
• تلویزیون و پلاسما .
• ظاهری سبک و بسته بندی شکیل .
• هزینه بسیار مناسب آن .

• امکان معرفی شرکت .
• دارای قابلیت ها و امکانات بالا .
• امکان معرفی محصولات با اطلاعات کامل .
• نمایش عکس و فیلم .
• نمایش کاتالوگ .
• و سی دی کاتالوگ برای کارفرما .
• اضافه کردن فایل های word , pdf

3d-28

نکات بازاریابی الکترونیکی

می توان گفت یکی از بهترین نوع تبلیغات ، تبلیغات اینترنتی است و این نوع ارزان قیمت و بسیار ماندگار است و تقریا در دسترس همه هست .

بازاریابی اینترنتی همراه با گسترش روز افزون ابزارهای اطلاع رسانی در بین افراد جایگاه خاصی برای خود پیدا کرده است .

از روش تبلیغ الکترونیکی و اینترنتی بار نخست به شکل بنر در سال ۱۹۹۴ در وب سایت هات ‌وایر استفاده شد . ان ها تصمیم گرفتند به علت کم بودن و محدود بودن فضای تبلیغات از بنرهای تبلیغاتی در طراحی وب سایت خود استفاده و بهره مند شوند و در این جا بود که این ایده شکل گرفت و به کار برده شد .

با کمک گرفتن و استفاده ی صحیح و به جا از بازاریابی اینترنتی می توانید کسب و کار و تجارت خود را به راحتی گسترش دهید و دایره ی کاربران خود را افزایش دهید .

digital-marketing-banner-1140x445

 

در ابتدا بهتر و منطقی تر است که در جستجوی اشخاص و صاحبان وب سایت هایی باشید که کارتان با ان ها مرتبط بوده و بتوانید به راحتی با آن‌ها در تعامل باشید و سپس با کمک گرفتن از انان بخواهید که نوشته ها و محتوای وب سایت شما را به اشتراک بگذارند و آن ها را در وبسایت خود و یا مکان های دیگر مثل انواع شبکه های اجتماعی پخش کنند تا در معرض دید افراد بیش تری قرار گیرد و تبلیغات تان گسترده تر شود .

برای مرحله ی بعدی از کارتان باید در باره ی موضوعاتی مطلب بگذارید که کاربران آن را جالب بدانند و بر روی دکمه اشتراک سریعا و بدون فوت وقت کلیک کنند.

پس باید از خواسته و نیاز های کاربران نهایی خود اطلاع کامل داشته باشید و با استفاده از این اطلاعات نگارش محتوای سایت خود را اغاز نمایید و به موضوع های مورد نظر آن ها اهمیت ‌دهید . بعد از یافتن موضوع مورد نظرتان وقت ان است که محتوا را تولید نمایید آن هم مطابق با نیاز های روز کاربران نهایی خود و سپس مطالب و متون را به اشتراک بگذارید و منتظر بازخورد کار خود باشید .

اگر مطالب تازه و مفید باشند مطمئن باشید که خود کاربران آن ها را به اشتراک می گذارند و افراد بیش تری از آن استفاده می نمایند .

محتوای غیر تکراری و مناسب ترافیک ساخت و طراحی وبسایت شما را افزایش می دهد و آن را بالا می برد در نتیجه با افزایش بازدید از سایت فروش شما نیز بالا تر می رود و به سود بیش تری دست پیدا می کنید .

فعالیت خود در زمینه بازاریابی اینترنتی را تقسیم و بخش بندی نمایید تا کارتان راحت تر و ساده تر شود .

insta-04

اگر فقط به یک لیست مشخص از آدرس ایمیل های موجود خود ، ایمیل بزنید شاید به نتیجه ی مورد نظر و مطلوب خود نرسید پس بهتر است که گروه های ایمیلی تان را تا حد و اندازه ای تخصصی تر نمایید و آن ها را گروه بندی کنید :

دسته ی اول را به افرادی اختصاص دهید که مطمئن هستید به ایمیل های ارسالی از طرف شما پاسخ داده و آن ها را می خوانند و مطالعه می کنند .

دسته ی دوم برای اشخاصی می باشد که ایمیل های ارسالی از طرف شخص شما را باز می کنند .

دسته بندی بعدی به لیست مشتریان تازه و جدید شما اختصاص می یابد .

و به عنوان دسته ی اخر می توان از کسانی نام برد که در برابر ارسال ایمیل ها از طرف شما هیچ عکس العمل خاصی را از خودشان نشان نمی دهند .

شما با انجام این دسته بندی ها و گروه های مشخص شده راحت تر می توانید به نتایج مورد نظر و مطلوب خود در بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی دست یافته و برسید .

به این نکته توجه نمایید که همواره با مشتریان خود یک رابطه ی دو طرفه و دوستانه ایجاد نمایید به عنوان نمونه سعی کنید تا در ایمیل های ارسالی تان اسم شخص و مخاطب تان را در ایمیل ذکر نمایید و یا ایمیل ها را به شکلی شخصی بفرستید و به این ترتیب مشتری ها فکر می کنند که شما یک ایمیل کاملا شخصی برای ان ها فرستاده اید و به این شکل با دل گرمی بیش تری به ایمیل تان پاسخ داده و مشارکت شان را با شما بیش تر می کنند .

 

از نکات مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد زمان ارسال ایمیل شما است و یکی از مهم ترین گزینه ها برای بازاریابی اینترنتی می باشد .

اگر به نتایج بررسی شده در بازاریابی الکترونیکی و اینترنتی توجه کرده باشید می بینید که ایمیل های ارسالی در شب و ما بین ساعات هشت شب تا نیمه شب بیش ترین مقدار بازدید را داشته اند و بیش تر مورد توجه کاربر ها قرار گرفته اند .

یا مثلا نرخ باز کردن و خواندن پست ها و ایمیل های ارسالی در پایان هر هفته بیش تر از اواسط هفته است .

اگر سعی نمایید که در ساعات ذکر شده ایمیل ها را ارسال کنید و برای کاربران بفرستید نتیجه ی بهتری به دست می اورید و نرخ بازدید از طراحی سایت خود را افزایش داده و بالا می برید و کلیک خور مطالب شما بیش تر خواهد شد پس به نکات مهم و اساسی دقت کنید تا بتوانید به صورت کاملا بهینه از ان ها استفاده نمایید .

web-ashkal

 

تجارت الکترونیک

تجارت‌ الكترونيك‌ به‌ معنای مبادله‌ محصولات‌ و خدمات‌ درمقابل‌ پول‌ با استفاده‌ از تواناييهای اينترنت‌ است.
‌مهمترين‌ ويژگی‌ تجارت‌ الكترونيك‌ از ديدگاه‌ بازاريابی، برقراری ارتباط‌ سازمان‌ يا فرد با كل‌ مخاطبان‌ و سازگار ساختن‌ محصولات‌ و خدمات‌ با نيازهای‌ فرد – فرد آنهاست. برآيند اين‌ عمل‌ رقابت‌ شديد، تنوع‌ عرضه‌كنندگان‌ و محصولات‌ و خدمات‌ آنها و درنتيجه‌ كاهش‌ هزينه‌ها و افزايش‌ رضايتمندی مشتريان‌ است.

ایجاد وب سایت بر پایه تجارت الکترونیک

متخصصین ما در زمینه های توسعه سیستمهای فروش اینترنتی امکان دریافت پول به شکل Online از کلیه کارتهای اعتباری داخلی عضو سیستم شتاب و همچنین کلیه کارتهای اعتباری خارجی مانند Master Card و Visa Card و … را در سایت شما قرار خواهند داد و Package های فروش Online ما کلیه نیازهای فروش محصولات شما را برآورده خواهند کرد.
ما کلیه امور مربوط به راه اندزی سرویسهای مبتنی بر پرداخت Online را که شامل موارد زیر می باشند راه اندازی می کنیم. مهم آن است که شما بخواهید به دنیای فروش Online و بازارهای جهانی بپیوندید.

ویژگیهای وب سایت فروش اینترنتی

  • طراحی و توسعه نرم افزاری فروشگاه اینترنتی شما بصورت کاملا پویا با بالاترین امنیت بهمراه ایجاد Panelهای مدیریتی با امکان Login سخت افزاری و Panel های مشتریان شما.

  • ایجاد Packageهای قدرتمند پرداخت Online توسط معتبرترین بانکهای داخلی و خارجی با امکان مدیریت فروش

  • امکان دریافت کلیه کارتهای اعتباری معتبر خارجی در وب سایت شما

  • دریافت کارتهای اعتباری در سایت شما توسط بانکهای سامان و پارسیان

  • فعال سازی Panel های مدیریت مالی حسابهای شما

  • امکان ایجاد Merchant Account برای شما در حداقل زمان و هزینه

  • بازاریابی محصولات شما در بازار هدف و ارائه آمارهای علمی از متقاضیان محصولات شما

ما راه حلهای علمی برای فروش بیشتر محصولات و خدماتتان به شما ارائه می دهیم تا شما نیز بتوانید به بازارهای بزگ جهانی بپیوندید.

 

insta-01

 

تبلیغات در اینستاگرام :شبکه های اجتماعی دربازاریابی اینترنتی محصول و خدمات بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

امروزه یکی از شبکه های پر طرفدار اینستاگرام و تبلیغاتاینستاگرام است. بعد از خریده شدن اینستاگرام توسط فیسبوک توجه به این نرم افزار زیادتر شد و تبدیل به یک مکان پر رفت و امد شد ، می دانیم که در هر کاری اگر جایی باشد با بازدید بالا آن مکان برای تبلیغات محل مناسبی است .

این اپلیکیشن به سرعت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و خیلی از افراد آن را بر روی موبایل یا تبلت شخصی خود نصب کردند .

تبلیغات در اینستاگرام چگونه است ؟ اینستاگرام چیست ؟

اینستا مکان خوبی است برای تبلغات ما اما نکته ای که وجود دارد این است که باید بدانیم که چگونه در آن تبلیغ کنیم .

در تبلیغات اینستاگرام فقط محصولات را معرفی کنید و کمتر از آن به عنوان خبر رسانی و یا ایجاد ارتباط با مشتری استفاده کنید ، اکثر کاربران در اینستاگرام حوصله ی مطالعه متون طولانی را ندارند و آنها بیشتر تمایل به دنبال کردن عکس و فیلم دارند .

سعی کنید اطلاع رسانی هایتان بیشتر در حد اطلاع رسانی نمایشگاه و یا حراجی های اجناس باشد تا برای فالوورهای شما جذاب باشد و مورد توجه انها واقع شود . از طریق این شبکه کاربران را به سمت شبکه هایی مثل فیس بوک و تویتر راهنمایی کنید و اطلاعات اجمالی تر را انجا در اختیارشان بگذارید. شبیه ترین و نزدیک ترین وب سایت به اینستاگرام از لحاظ نحوه ی عملکرد و عملیات سایت توییتر است ولی این دو با هم تفاوت هایی هم دارند و از جمله تفاوت این دو در این است که شما در توییتر متن و لینک  برای اشتراک می گذارید ولی در شبکه اینستاگرام عکسی را با توضیح یا بدون هیچ توضیح خاصی به اشتراک با بقیه می گذارید .

telegram-caneell

سوالی که مطرح میشود این است که چگونه باید کار تبلیغ را شروع کنیم ؟ تبلغات همیشه باید برای کاربران جذاب و کاربر پسند باشد مخصوصا اگر در تبلیغات بجای متن از تصویر استفاده شود و تبلیغات از نوع تصویری باشد و براساس تصویر و عکس پایه ریزی شده باشد.

از تصاویر با کیفیت و واضح استفاده کنید تا برای همه مشخص باشد ، کاری نکید که برند شما را کم ارزش نشان دهد و برای شما ضد تبلیغ باشد که در نهایت مانع از رسیدن شما به هدف اصلیتان شود . تبلیغات خود و بازار هدفتان را مشخص و واضح بیان کنید و از تبلیغات آن هم صفحه در صفحه و در بین پیج های نامربوط خودداری کنید .

اهمیت فعالیت آن هم بصورت روزانه در این شبکه اجتماعی بسیار بالاست زیرا معمولا کسانی که کاربر اینستا هستند هم طرف صبح و هم شب ها قبل از خوابیدن اکانت خود را به صورت روزانه چک میکنند و این اتفاق در فیسبوک و تویتر به مقدار کمتری است . از طرف دیگر تبلیغات تصویری تاثیر بیشتری بر روی افراد می گذارد برای همین تاکید بر روی بازاریابی در این شبکه زیاد است .

در تبلیغات در اینستاگرام با توجه به ماهیت برنامه اینستا که بر پایه عکس می باشد طراحی نوع عکس ، نوع خدمات کاربر بسیار مهم و پر اهمیت می باشد . در شبکه اینستا سعی نمایید از عکس های جذاب و کاربردی استفاده نمایید تا تبلیغات موثرتری باشد.

در اینستاگرام میتوان بر پایه و اساس کلمات کلیدی یا در واقع همان تگها سرچ و جستجو را انجام داد ، عکس های مورد علاقه ی خودتان را بیابید و یا عکاس آن عکس را دنبال کنید.

insta-03

توصیه ی ما برای افزایش فالوور اینستاگرام شما  : کلید تجارت خوب پاسخ دادن مناسب به مشتریان است. بخش اخطارها را فعال کنید تا سریعا متوجه شوید چه زمانی عکس های شما پیام دریافت کرده اند. این کار به شما اجازه می دهد سریعتر با مشتریان خود تعامل برقرار کنید. 

راه کار های اینستاگرام برای افزایش فالوور

1 – شما می توانید با تگ کردن پیج های بزرگ ( مثلا خود اینستاگرام یا پیج های بزرگی مثل ایران جوک ) درون عکس ، عکس خود را در پروفایل آن پیج به عنوان عکسی که درونش حضور دارد ، ثبت کنید . یعنی اگر کاربران آن پیج به دنبال عکس هایی که دیگران از آن پیج گذاشته اند بروند ، عکس شما را نیز مشاهده می کنند . ( نکته : تگ در کامنت تاثیری در این عمل ندارد و شما حتما باید پیج یا اکانت مورد نظرتان را درون عکس تگ کنید )
2 – تبادل تبلیغ ( یا همان shotout ) یکی از موثر ترین راه ها برای افزایش فالوور های پیج است . اما توجه داشته باشید که اگر فالوور هایتان خیلی بیشتر از پیجی که با آن تبادل می کنید باشد ، ضرر می کنید . مثلا اگر 3000 فالوور دارید ، با پیج های بالای 2000 تبادل کنید .
3 – راه دیگری که می توانید استفاده کنید ، فالو کردن است ! به این صورت که یک دفعه مثلا 500 نفر را فالو کنید . بعد از 1 تا 2 هفته ، همه ی آن ها را آنفالو کنید . در این مدت احتمالا حدود 200 تا 300 فالوور به شما اضافه خواهد شد .

4 – و نهایتا ساده ترین و بی دردسرترین کار خرید فالور اینستاگرام  می باشد. این امر را خود نرم افزار اینستاگرام مرسوم کرده است.

mercedes

 

 

لطفا فقط کسب و کارها بخوانند ، نکاتی ساده جهت بازاریابی در اینستاگرام برای دستیابی به فروش بیشتر و همینطور مخاطبان بیشتر …..

●بهینه سازی پروفایل

اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا به راحتی در آن عضو شوید و مشخصات و بیوگرافی خود را در آن قرار دهید.اگر شما از اینستاگرام برای کسب و کارتان استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که بر روی چند زمینه مهم تمرکز کنید. از یک تصویر متناسب برای پروفایل خود استفاده کنید تا کاربران براحتی بتوانند شما را بیابند.همچنین سعی کنید برای پروفایلتان نامی را انتخاب کنید که مشابه با نام کاربری شما در دیگر شبکه های اجتماعی مانند توییتر باشد و آن کلمه به نحوی باشد که به آسانی بتوان از آن به عنوان هشتگ استفاده نمود. در قسمت bio سعی کنید اطلاعات جالب و جذاب را در زمینه کسب و کارتان قرار دهید.

 ●قرار دادن آدرس وبسایت در قسمت bio

تنها یک مکان در پروفایل اینستاگرام وجود دارد که شما میتوانید یک لینک در آنجا قرار دهید.توجه داشته باشید که چه نوع لینکی را در این قسمت قرار میدهید. اگر میخواهید کاربران مستقیم به بلاگتان ارجاع شوند ، آدرس اصلی بلاگ را قرار دهید.اما اگر میخواهید تا موضوعی را در بلاگتان دنبال کنند میتوانید آدرس آن صفحه را قرار دهید.همچنین در صورت نیاز میتوانید لینک را تغییر دهید.

 ●قراردادن اکانت در حالت عمومی (public)

تنها در صورتی که از اکانت شخصی استفاده میکنید میتوانید برای آن محدودیت قرار دهیداما اگر از اینستاگرام برای توسعه و ترویج کسب و کارتان استفاده میکنید باید در حالت عمومی قرار دهید نتیجه ی این کار افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار شماست.چرا که اغلب کاربران ترجیح می دهند تا ابتدا تصاویر شما را مشاهده و سپس شما را دنبال (follow) کنند.

 ●استفاده از هشتگ (hashtag)

استفاده از هشتگ یک راه بسیار عالی است تا تصاویر شما در معرض دید همگان قرار گیرد و مخاطبان جدید بسیار جذب کسب و کارتان گردند. ۵ تا ۷ هشتگ متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید. هرگز از هشتگ های محبوب که مرتبط با کسب و کارتان نیستند استفاده نکنید ، توجه داشته باشید استفاده مناسب از هشتگ ها باعث زیاد شدن دنبال کننده اینستاگرام برای شما می شود.

 ●تولید محتوای متفاوت

همانند دیگر شبکه های اجتماعی ، پستهای شما تنها نباید در رابطه با شما و محصولات و کسب و کارتان باشد.شما میتوانید در پشت پرده نیز از مطالب مرتبط در زمینه فعالیتتان استفاده کنید.

 ●استفاده از تصاویر و فیلم

به طور معمول تعداد تصاویر از ویدیو ها بیشتر می باشد. سعی کنید به طور یکسان از هر دو آنها استفاده کنید.چرا که ویدیو تاثیر بیشتری برروی مخاطبان شما می گذارد.

استفاده از فیلترهای تصویری

به منظور ارتقا فیلم و عکس در اینستاگرام فیلترهایی برای آنها موجود می باشد.به طور میانگین استفاده از این فیلترهای تصویری باعث جذاب تر شدن عکس ها و فیلم ها خواهد شد.

با وجود همه ی این تفاسیر توصیه ی ما خریداری پیج آماده اینستاگرام می باشد چرا که رعایت این نکات برای افزایش بازدهی اینستاگرام میتواند زمان بر باشد.

نمونه صفحه اجرا شده در اینستاگرام :

https://instagram.com/7holding

insta-06

تعرفه افزایش فالور اینستاگرام

از طریق فرم زیر و بر اساس تعرفه های خرید فالور اینستاگرام سایت مبلغ مورد نظر را جهت افزایش فالور اینستاگرام واریز نمایید.

…….تعرفه فالور ایرانی……

۱۰۰۰عدد  85 هزارتومان = 1k 

۲۰۰۰عدد 150هزارتومان = 2k

۵۰۰۰عدد 370هزارتومان = 5k

۱۰۰۰۰ عدد 700هزارتومان = 10k

…….تعرفه فالور بین المللی……

۱۰۰۰عدد 45هزارتومان = 1k

۲۰۰۰عدد 70هزارتومان = 2k

۵۰۰۰عدد 140هزارتومان = 5k

۱۰۰۰۰ عدد 300هزارتومان = 10k